close

剛剛在fb上看到的

覺得非常適用於在低潮的我...

 

“The practice of altruism is the authentic way to live as a human being, and it is not just for religious people.
As human beings, our purpose is to live meaningful lives, to develop a warm heart.
There is meaning in being everyone's friend.
The real source of peace amongst our families, friends and neighbours is love and compassion.”

...

現在不只利他 我更需要的是自我的力量

給我向上 活得正面的勇氣

雖然知道失敗或是低落是人生終必然要走過一次的路

在快樂不知道擔憂的時候 還真的無法體會這種痛苦

現在只剩一個月了

一個月對每個人來說意義一定都不同

像我會想要快轉這30天

也會有人希望這30天永遠都不要前進吧

但是時間總是會慢慢流逝 他不會管任一個人如何看待它

對現在的我來說

只能期待 再期待了

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    DoraJen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()